Caroline & ledigheten


Två timmar lång (och intressant) föreläsning om press och genus i dag. Jag känner mig mer förväntansfull inför den här delkursen nu än vad jag gjorde för bara några dagar sedan. Tror det här kan bli riktigt bra!

Men hur kul skolan är (för det mesta), så kan jag inte låta bli att jubla över det faktum att jag har fem långa dagar av ledighet framför mig. Med andra ord: ingen skola förrän på tisdag. Helt fri från studierna lär jag dock inte bli. Har en hemtenta som inte skulle ta skada av att bli påbörjad redan nu. På lördag är det dop för sambons systerson, men förutom det så ska jag bara göra det jag vill. Kommer bli lite adventsstädning, mys framför några filmer och om mina böcker dyker upp i morgon (peppar, peppar) så kommer jag störtdyka rakt in i dem.

Ibland är livet bra skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0