Caroline & Jigsaw

Tydligen ska Saw VI vara en lattjo film.
Jag vet inte om jag vågar hålla med riktigt än.

Har dock lovat sambon att vi ska se den ikväll. Jag har sett alla andra och det är verkligen inte min typ av film. Det är på tok för mycket tortyr och blod för att jag ska finna det intressant. Sen tycker jag väl även att det kunde ha räckt med Saw I, II och möjligtvis III. Bättre att avsluta med flaggan i topp än att riskera platt fall när folk börjar tröttna och räkna ut filmerna i förväg.
Men ett löfte är ett löfte och det är bara att hugga tag i den största kudden jag kan hitta och gömma mig bakom den när inälvorna börjar flyga över TV-skärmen. Uschalingen, som vi säger hemma på slätten!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch, sånt vågar jag inte se. Miss you!! Måste komma till dig snart så vi kan planera och pyssla lite samt dricka lite vin.

2009-11-25 @ 20:08:51
Postat av: Plutten

Men uschans, jag förstår verkligen inte hur man klarar av att se på sådana filmer. Ger jag mej i kast med en skräckis så har jag inga naglar kvar efteråt, och inte heller kan jag sova på en vecka:P

2009-11-29 @ 23:37:19
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0